2023-2024 IKASTURTEKO EGUTEGIA

KURTSO BUKAERAKO JAIALDIA

Dagoeneko ikusgai daude kurtso bukaerako jaialdiko bideoak.

Gehiago ikusteko egin klik hemen.

URGAIN 10 URTE!

Urteurrenarekin bat eginez, abesti berria kaleratu dugu.

LEHEN HEZKUNTZAKO 4.MAILAKO IKASLEEN KIROL TOPAKETAK

Datorren maiatzaren 5ean GOIESKOLAko LHko 4.mailako ikasle guztiak Oñatin elkartuko dira eguna elkarrekin pasatzeko. Goizean jolas tradizionaletan trebatuko dira eta bazkal ostean, taldeka, orientazioan arituko dira. Primeran pasako dute eguna eta elkar ezagutzeko aukera bikaina izango da!

5 URTEKO HAURRAK ANTZERKIA EGIN DUTE!

Haur Hezkuntzako 5 urteko haurrak, antzerkiaren proiektuari bukaera emateko "otsoa eta zazpi antxumeak" ipuinaren antzerkia egin dugu. Ea gustatzen zaizuen!

Bideo gehiago hemen

JULEN IRIONDO ESKOLAN

GAURKOAN JULEN IRIONDO EGON DA GURE ESKOLAN. BERTAKO GURASO ETA AEK KO KIDE DA JULEN. 3. MAILAKO NESKA-MUTILEKIN EGON DA KORRIKARI BURUZ HITZ EGITEN ETA GALDERAK ERANTZUTEN. ESKERRIK ASKO, JULEN!

KLIKATU IRUDIAN ARGAZKIAK IKUSTEKO.

INAUTERIAK

Gaur, otsailak 9, giro bikainean ospatu ditugu Urgain Herri Eskolako 2024 ko inauteriak. Ondo pasa jaiak!

IKUSI ARGAZKIAK

IKUSI BIDEOAK

MATRIKULA: OTSAILAREN 7 TIK 23 RA

AGATE DEUNA

GAUR ESKOLAN AGATE DEUNA OSPATU DUGU. MAKILEKIN LURRA ONDO ASTINDU DUGU EA NATURA ESNATZEN HASTEN DEN. ARGAZKIAK IKUSTEKO KLIKATU IRUDIA

ESKOLA IRAKURTZEN

UDABERRI GIROKO EGUN HONETAN, ESKOLA IRAKURTZEN HIRUGARREN SAIOA PATIOAN EGIN DUGU. GIRO BIKAINA IZAN DUGU IRAKURKETAZ GOZATZEKO ETA LASAI-LASAI EGOTEKO. IKUSI ARGAZKIAK IRUDIA KLIKATUZ.

24-25 MATRIKULAZIOA

JARRAIAN DUZUE GOIESKOLAK EGINDAKO BIDEOA. GUZTIONA GUZTION ARTEAN!

LEHEN SOROSPENAK 6. MAILAN

GAUR 6. MAILAKO IKASLEEK LEHEN SOROSPENEI BURUZKO IKASTARO TXIKI BAT JASO DUTE LARRAÑAKO IKASLEEN ESKUTIK.  GAUZA ASKO IKASI DITUZTE ETA OSO GUSTURA EGON DIRA.

ESKERRIK ASKO.

KLIKATU IRUDIA ARGAZKIAK IKUSTEKO.

BISITARI BERRIAK URMAELEAN

BISITARI BERRIAK DITUGU ESKOLAKO URMAELEAN. KANPO ESPAZIOA ESPAZIO PEDAGOGIKO BIHURTZEN ARI GARA ETA GAURKOAN ESKOLAKO GURASO DEN ANDONI ETORRI ZAIGU ZAPABURUEN INGURUAN AZALPENAK EMATERA. 1. MAILAKO IKASLEEN PROIEKTUAREKIN LOTU DUGU JARDUERA HAU.

KLIKATU IRUDIA ARGAZKI GEHIAGO IKUSTEKO.

URTE BERRI ON

URGAIN HERRI ESKOLATIK 2024 URTE ZORIONTSUA ETA OPAROA OPA DIZUEGU.

URTE BERRI ON!

URTE BERRI ON; egilea: Jon Mikel Larrañaga

POSTAL LEHIAKETA

POSTAL LEHIAKETAREN IRABAZLEAK BADITUGU:

1. ZIKLOAN: EKAI AIZPEURRUTIA.

2. ZIKLOAN: AIALA KORKOSTEGI

3. ZIKLOAN: NAHIA ENCISO

ZORIONAK HIRUROI!

AUKERA BERRIAK

ESKOLAKO EUSLE ETA HIPI GELAKO IKASLE BERRIAK ERE AUKERA BERRI BATEN BILA ETORRI DIRA OÑATIRA. EITB MARATOIRAKO BIDEO HAU EGIN DUTE. AUKERA BERRIAK GUZTIONTZAKO DIRA.

EUSKARAREN EGUNA

GAURKO EGUNEZ, URTERO BEZALA EUSKARAREN EGUNA OSPATU DUGU ESKOLAN. HAINBAT JARDUERA EGIN DITUGU BAI HHn ETA LHn. EGUNA BOROBILTZEKO DENOK BATERA ABESTU ETA DANTZATU DUGU PATIOAN.

IKUSI BIDEOA!

AZAROAK 25 URGAIN HERRI ESKOLAN

AZAROAK 25 DELA ETA, ESKOLAN HAINBAT JARDUERA EGIN DITUGU EGUN HORI ALDARRIKATZEKO.

JARDUERA GUZTIAK GAI BATEN INGURUAN ZENTRATUKO DIRA: ZAINTZA PARTEKATUA. IPUIN ETA LIBURU EZBERDINAK ERABILI DIRA HORREN INGURUAN HAUSNARTZEKO. HORREZ GAIN, IPUINAK ERE SORTU DITUZTE ETA ESKOLAKO NAGUSIENEK  IRAGARKIAK EGIN DITUZTE ZAINTZA PARTEKATUA  ARDATZ DUTELARIK. JARRAIAN DUZUE LABURPEN TXIKI BAT.

IKUSI BIDEOA!

IRAKURKETA SAIOA

GAURKO EGUNEZ ERE , URGAIN HERRI ESKOLA LIBURUTEGI ERRALDOI BIHURTU DUGU. GURE IKASLEENGAN IRAKURKETA SUSTATZEKO ASMOAREKIN EGIN DUGU JARDUERA BEREZI HAU. ZORAGARRIA IZAN DA! KLIKATU IRUDIA ARGAKIAK IKUSTEKO.

1. MAILAKO SITEA

1. MAILAKO IKASLEEK SITE BERRIA DUTE. BERTAN HAINBAT EDUKI DITUZUE IKUSGAI: PROIEKTUETAN LANTZEN DITUZTEN JARDUERAK, ARGAZKIAK, BIDEOAK, AZALPEN BIDEOAK...

KLIKATU IRUDIAREN GAINEAN, SARTU ETA IKUSI!!!

AZAROAK  25

Emakumeen kontrako indarkeria desagerrarazteko nazioarteko eguna

HORMIRUDIA

HOTZ OÑATITIK URGAIN HERRI ESKOLARA EKARRITAKO HORMIRUDIETAKO BAT DESAGERTU DA ESKOLATIK. AMORRU ETA TRISTURA SENTSAZIOAK NAGUSITU DIRA URGAIN HERRI ESKOLAKO KOMUNITATEAN EKINTZA ONARTEZIN HONEN AURREAN.

GAU BELTZA

HH 4 urtekoek joan den astean gau beltzean egindako bideoa duzue ikusgai.

LIBURUAREN EGUNA URGAIN HERRI ESKOLAN

GAURKO EGUNEZ, URGAIN HERRI ESKOLA LIBURUTEGI ERRALDOI BIHURTU DUGU. GURE IKASLEENGAN IRAKURKETA SUSTATZEKO ASMOAREKIN EGIN DUGU JARDUERA BEREZI HAU. ZORAGARRIA IZAN DA!

ARGAZKIAK

JADA ESKOLAKO PATIOAREN BERRIKUNTZAREN LEHEN FASEA AMAITUTA, BERTAN GOZATZEKO AUKERA DUTE GURE IKASLEEK. NATURAREKIN KONTAKTU ESTUA IZATEKO AUKERA BIKAINA IZANGO DUTE AURRERANTZEAN.

BIDEOA